امدادرسانی موفق دریایی به سه شناور در استان بوشهر

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امداد رسانی دریایی به سه شناور در آب‌های بنادر دیر و دیلم این استان در رطوبت و گرمای بالای هوا با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار موتورلنجی باری به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بندر دیر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به منطقه مدنظر فرد بیمار را تحویل گرفته و پس از بازگشت به مبدا به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریایی استان بوشهر تصریح کرد: در دومین عملیات نیز پس از دریافت گزارشی مبنی بر بیماری خدمه یک فروند لندینگ کرافت، شناور ناجی ۱۸ به موقعیت مدنظر اعلام شد.

حاجی رضایی افزود: شناور ناجی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار وی را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیر تحویل دارد.

وی ادامه داد: در سومین عملیات نیز پس از ارائه گزارشی به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بندر دیلم مبنی بر مصدومیت خدمه موتورلنج باری شناور "سار ۳" به موقعیت مدنظر اعزام شد.

حاجی رضایی اظهار کرد: شناور اعزامی پس از گرفتن فرد مصدوم و بازگشت به مبدا، وی را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیلم تحویل داد.

وی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با هر گونه شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.