آلودگی نفتی در ساحل گناوه مشاهده نشد/ تصاویر مربوط به جلبک‌ها است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه با بیان اینکه هیچ گونه آلودگی نفتی در ساحل گناوه مشاهده نشده ،گفت: تصاویر منتشر شده مربوط به جلبک‌ها در ساحل این بندر است.

کامبیز عبدالهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه اظهار داشت: با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر مشاهده آلودگی نفتی در ساحل گناوه، کارشناسان این اداره بلافاصله اقدام به پایش منطقه موردنظر کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود: در پایش به عمل آمده طی سه مرحله و به طول ۲ کیلومتر از سوی کارشناسان این اداره، هیچ گونه آلودگی نفتی مشاهده نشد و تصاویر منتشر شده تنها مربوط به جلبک‌های دریایی بر سطح ماسه‌ها در ساحل بوده است.

وی گفت: جلبک‌های دریایی در مناطق کم عمق ساحلی رشد می‌کنند و با توجه به طوفان در روزهای اخیر بر اثر جر و مد به ساحل رسیده‌اند که این تصاویر نیز مربوط به همین جلبک‌ها بوده است.

عبدالهی ضمن تقدیر از همه دوستداران و دغدغه مندان مسائل محیط زیستی از همه فعالان در این زمینه خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد محیط زیستی و خسارت ناشی از آنها موضوع را به محیط زیست یا ادارات مرتبط گزارش کنند تا در اسرع وقت پیگیری و نتایج آن به اطلاع عموم رسانده شود.

در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که گفته می‌شد مربوط به وقوع آلودگی نفتی در ساحل گناوه است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.