احیای ۹ واحد معدنی راکد در استان بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از احیای ۹ واحد معدنی راکد در دولت شهید آیت‌الله رئیسی خبر داد و گفت: در دولت رئیس جمهور شهید ۷ واحد معدنی جدید در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به خدمات ارائه شده به حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در دولت شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: در بخش فنی و مهندسی از شهریورماه ۱۴۰۰ تاکنون در مدت ۳۳ ماه ۱۵ مورد جواز فنی و مهندسی صادر شده است.

وی تعداد پروانه‌های صادر شده در بخش فنی و مهندسی را ۶ فقره اعلام و خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۷ پروانه تحقیق و توسعه و ۱۷۴ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای واحد‌های صنفی، صنعتی، معدنی و تجاری استان بوشهر برگزار شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه در راستای تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع پیشرفت و خدمات مبتنی بر علوم و فناوری‌های جدید خبر داد و بیان کرد: بر اساس نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری ابلاغی از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران، برنامه ۵ ساله بهره‌وری بخش صنعت استان بوشهر تهیه، تدوین و اجرا شد.

صفوی به خدمات بخش معدن استان بوشهر در دولت شهید آیت‌الله رئیسی پرداخت و تصریح کرد: در ۳۳ ماه دولت شهید آیت‌الله رئیسی ۷ واحد معدنی در استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۲۲۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی اشتغال واحد‌های معدنی به بهره‌برداری رسیده استان بوشهر را ۵۴ نفر اعلام و اضافه کرد: در مدت ۳۳ ماه دولت شهید جمهور ۹ واحد معدنی راکد احیا شد و ۷ واحد معدنی جدید به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.