آزادی ۱۹ زندانی در بوشهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: همزمان با عید غدیر خم ۱۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی با پرداخت ۵۷ میلیارد ریال از سوی کانون‌های این استان آزاد شدند.

مهران خورده‌بین اظهار کرد: به همین مناسبت ۳۵ هزار پرس غذا در قالب سفره‌های علوی در روز عید غدیر خم در استان بوشهر بین نیازمندان و مردم عادی توزیع شد .

وی افزود: ۷۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر نیز مهمان سفره امام رضا (ع) در نقاط مختلف استان بودند.

خورده بین یادآور شد: در دهه ولایت و امامت ۱۵۰ برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ادامه داد: برپایی نمایشگاه در ۱۸ مسجد و حسینیه و ۱۰ مصلای جمعه استان از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر بود.

وی تصریح کرد: ۱۵ برنامه با رویکرد مردمی توسط کانون‌های خدمت رضوی در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر تدوین شد که برگزاری آیین مشق غدیر برای هنرمندان خطاط و خوش‌نویسی با موضوع عید غدیر خم و قرائت خطبه غدیر در مناطق مختلف استان از جمله برنامه‌ها است.

خورده بین گفت: ۱۵۰ محله در میادین ، معابر و اماکن اصلی شهرهای استان بوشهر به مناسبت عید غدیر خم چراغانی ، فضاسازی ، نورافشانی و مزین به پرچم‌های امامت و ولایت شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به برگزاری نشست‌های جهاد تبیین افزود: در این برنامه سیره ولایی و رفتاری حضرت علی علیه‌السلام برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها تبیین شد.

خورده‌بین بیان کرد: در قالب برنامه نشان ولایت پرچم امامت و ولایت در نقاط مختلف از جمله سواحل خلیج فارس به اهتزاز درمی‌آمد.

وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ خادم یار و یاوران رضوی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که نقش مهمی در زمینه حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه ریاست جمهوری دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.