فرمانده سپاه بوشهر گفت: گروه‌های جهادی دانشجوی با خلاقیت و تلاش مضاعف در زمینه تحقق اهداف سال جهش تولید فعالیت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست با مسئولان گروه‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی عمار این استان گفت: امروز کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد و با وجود این که از لحاظ دفاع سخت‌ افزاری مشکل خاصی ندارد، اما آمریکایی‌ها و سایر دشمنان انقلاب اسلامی که این موضوع را متوجه شده‌اند سمت تهدیدات خود را به سمت تهدیدات نیمه سخت و نرم متمرکز کرده‌اند.

او قشر دانشجو را یکی از اهداف تهدیدات نرم جبهه دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دانشجو در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و عرصه‌های ابتکار، ایثار، فداکاری، شهید و شهادت به خوبی نقش آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی در استان، ادامه داد: جهش تولید در سالی که به همین نام مزین شده است محقق نمی‌شود جز این که گروه‌های جهادی با خلاقیت و تلاش مضاعف در این زمینه به فعالیت بپردازند که بخش مهمی از این تلاش‌ها در گروه‌های جهادی دانشجویی صورت می‌گیرد.

رزمجو از گروه‌های جهادی دانشجویی خواست بازاری را در استان راه‌اندازی کنند که محصولات گروه‌های جهادی در آن عرضه شود و گفت: ما نیز از این اقدام حمایت می‌کنیم  و با مسئولان هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

او تاکید کرد: روحیه خدایی را در کارهای گروه‌های جهادی هم در استان و هم در جریان سیل خوزستان و زلزله کرمانشاه دیده‌ام.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر نیز در این نشست خطاب به جهادگران بسیج دانشجویی گفت: شما در دانشگاه هستید و جامعه از دانشگاه انتظاراتی دارد  و به همین علّت نیاز است که بیش از پیش در این عرصه تلاش کنید.

در این نشست مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی هم  دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود را در زمینه فعالیت‌های جهادی بیان کردند.

در استان بوشهر بیش از ۷۳۰ گروه جهادی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.