رئیس حزب یش‌عتید از احزاب اقلیت کنست خواستار عذرخواهی بنیامین نتانیاهو و استعفای فوری او شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، یائیر لاپید، رئیس حزب یش‌عتید و از مخالفان سرسخت حزب لیکود و بنیامین نتانیاهو خواستار استعفای او شد.

پیش از این نتانیاهو طی نامه‌ای خطاب به یائیر لاپید از رویکرد مخالفان انتقاد کرده و آن‌ها را به تلاش برای تضعیف تلاش‌های دولت برای مهار ویروس کرونا متهم کرده بود.

لاپید در پاسخ به نتانیاهو تاکید کرده: «شما در مقابله با بحران از نظر بهداشتی و اقتصادی به سختی شکست خوردید. اظهارات خطرناک، متکبرانه و غیرمسئولانه و همکاران نزدیک شما و همچنین عدم تصمیم گیری درست منجر به مرگ بیش از یک هزار نفر در پی ویروس کرونا شده است».

او در ادامه تاکید کرده که انتظار دارد نتانیاهو مسئولیت شکست را بپذیرد و هر چه سریعتر استعفا کند. 

همزمان با شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی، هزاران معترض صهیونیست به صورت هفتگی در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو تجمع می‌کنند و خواستار کناره‌گیری او از قدرت هستند. معترضان تاکید می‌کنند که او در مقابله با ویروس کرونا ناکام بوده است.

پرونده قطور فساد اقتصادی نتانیاهو مسئله دیگری است که موجب خشم صهیونیست‌ها شده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده‌هایی موسوم به هزاره، متهم به فساد بزرگ اقتصادی و سوء استفاده از قدرت شده است.

او در حالی که در دادگاه متهم است، مجددا نخست وزیر شد. دادستان عالی رژیم صهیونیستی در واکنش به نخست‌وزیری مجدد نتانیاهو تاکید کرد که شکستی اخلاقی در اراضی اشغالی رقم خورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
عاقبت خیاط هم در کوزه خواهد افتاد آن روز دیر نیست چون سنت و وعده الهی خلف ندارد...................
آخرین اخبار