رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام گفت: کارگاه آموزشی یک روزه مهارت های زندگی برای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دستور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه مهارت های زندگی برای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام خبر داد و هدف از اجرای این برنامه را ایجاد امید، نشاط و شادابی و عزت نفس در بین جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان عنوان کرد.

دستور افزود: توانایی درک احساسات، هیجانات، مدیریت زمان و اولویت‌بندی کارها، توانایی شناسایی استرس و اضطراب در زندگی روزمره، توانایی مدیریت خشم و نحوه بروز صحیح آن، افزایش قدرت حل مسئله و راه گشایی در مشکلات، افزایش تفکر خلاقانه جهت بهبود وضعیت زندگی و رشد فردی، شناسایی استعداد‌ها و توانایی‌های فردی از مهمترین مباحثی بود که در این کارگاه به آن پرداخته شد.

او به برگزاری آموزش دوره‌های امداد و نجات برای اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان در راستای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: چند دوره آموزشی مجازی مقابله با کرونا برای اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شده است.
 
رئیس جمعیت هلال احر شهرستان چرام بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا اقدامات متعدی به منظور مقابله با این بیماری توسط اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان انجام شده است.

او افزود: ایجاد پست‌های غربالگری در ورودی‌های شهر چرام، توزیع ۳ هزار عدد ماسک و ۳۰۰ الکل طبی رایگان در بین مردم، ضدعفونی معابر، مکان‌های عمومی و مساجد و توزیع بیش از صد بسته حمایتی بین بیماران کرونایی شهرستان از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.
 
دستور گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از صد و پنچاه بسته بهداشتی بین مردم و نیازمندان شهرستان چرام توزیع شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.