نفرات برتر مسابقات اسکای رانینگ (دوی کوهستان) شهرستان بویراحمد مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسماعیل رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قهرمانی اسکای رانینگ (دوی کوهستان) گرامیداشت شهدای مدافع طبیعت زاگرس خبر داد.

رحیمی زاده از شرکت ۱۱ نفر از آقایان و ۳ نفر از بانوان در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقه از محل پارک جنگلی یاسوج به صورت رفت و برگشت و به مسافت ۱۲ کیلو متر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ادامه داد: این مسابقه در سه رده سنی بالای ۴۵ سال، زیر ۴۵ سال در بخش آقایان و زیر ۴۵ سال در بخش بانوان برگزارشد.

او بیان کرد: در رده سنی بالای ۴۵ سال آقایان، یوسف کاظمی به مقام اول رسید و امید علی قیصر پور دوم شد.

رحیمی زاده ادامه داد: در رده سنی زیر ۴۵ سال آقایان، امیر آذریان به مقام اول دست یافت، عبدالرسول کریمیان به مقام دوم رسید و احسان حدادی هم سوم شد.

او افزود: در رده سنی بانوان زیر ۴۵ سال، فاطمه پیلقوش اول شد، سیده فاطمه سادات دوم و مهناز علیزاده در مکان سوم رده سنی بانوان قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد در پایان از تلاش و همراهی هیات کوهنوردی استان و شهرستان بویراحمد و باشگاه‌های قدویس، سلامت کوهستان، دانشگاه یاسوج و اورژانس (فوریت‌های پزشکی)، هلال احمر، منابع طبیعی، محیط زیست، فروشگاه‌های کوهنوردی و تجهیزات کوهنوردی تشکر کرد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.