رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد گفت: جمعیت هلال احمر استان تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و ژل شستشوی دست به بیماران بخش‌های دیالیز، کولیز و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالحسین دهش رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد گفت: جمعیت هلال احمر همیشه در زمان بحران به مسئولیت اجتماعی و انسان دوستانه خود عمل می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های متولی پای کار هستند بیان کرد: در بحث شیوع ویروس کرونا تاکنون نهایت تلاش خود را انجام داده و هر اقدامی که برای مقابله با ویروس کرونا لازم بوده از طریق وزارت بهداشت درمان و سایر سازمان‌ها از جمله سازمان هلال احمر صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد افزود: امیداوریم تا ریشه کردن این بیماری منحوس همه احاد جامعه همکاری کنند و دستورات و نکات بهداشتی را رعایت تا این بیماری ریشه کن شود.

همچنین دکتر مهرداد باقری سرپرست بیمارستان شهید بهشتی ضمن تقدیر و تشکر از سازمان هلال احمر گفت: بی شک سازمان هلال احمر همیشه در صف اول خدمات رسانی به جامعه بوده و این زحمات بر هیچ کس پوشیده نیست.

او بیان کرد: من از طرف خودم، همکاران و بیماران از دست اندرکاران این پویش تشکر می‌کنم و آرزومندیم مستدام باشند و با لطف و عنایت خدا فرصت خدمت را همیشه داشته و این کار نیز تداوم یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.