مدیر کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش ضمن تبریک روز ملی کارآفرینی، بر نقش آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی در توسعۀ كارآفرينی تاکید کرد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی آذرکیش مدیر کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در پیامی روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

نقش و سهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در توسعۀ کارآفرینی، ایجاد اشتغال مولد، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید ناخالص ملی، خنثی سازی تحریم‌ها و تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی به ویژه اقتصاد مقاومتی، ضرورت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با کیفیت را مشهود می‌سازد.

از این رو "هفته ملی مهارت " و " روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی وحرفه‌ای "، فرصت مغتنمی است تا ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفۀ مجموعه دست اندرکاران آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی کشور بالاخص همکاران محترم آموزش و پرورش، از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های حاصله به منظور اعتلای این آموزش‌ها در جامعه و تربیت نیروی انسانی کارآمد متناسب با نیاز بازار کار تجلیل و قدردانی به عمل آید و به پاس بزرگداشت این هفته، با بسط و توسعۀ مشارکت همه جانبه با دستگاه‌های دولتی و بخش‌های غیر دولتی، افزایش سهم آموزش‌های هنرستانی و توسعه کارآفرینی در کشور فراهم شود.

امید است با استعانت از قادر متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در فضایی مملو از همدلی و همفکری با سیاستگذاری و راهبری مدبرانه شورای عالی نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی و تعامل تنگاتنگ دستگاه‌های متولی آموزش‌های مهارتی، آغازگر فصل جدیدی از عزم ملی و همکاری‌های مشترک در راستای تربیت نیرو‌های ماهر متناسب با نیاز بازار کار به منظور تشکیل سرمایه‌های انسانی عامل ارتقاء جایگاه کشور عزیزمان بر اساس الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار