مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد نشست سران گروه ۷ که قرار بود ۲۱ خرداد برگزار شود به دلیل کرونا به ۱۰ تیرماه موکول شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس آمریکا،  رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد آمریکا نشست سران گروه ۷ را که قرار بود روز ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار شود به دلیل بحران ویروس کرونا به اواخر ژوئن (۱۰ تیرماه) موکول کرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: «در صورتی که بخواهیم نشست به صورت حضوری در واشنگتن برگزار شود این نشست در پایان ماه ژوئن خواهد بود.»

این در حالی است که پیش‌تر دونالد ترامپ از تصمیم خود برای تغییر تاریخ برگزاری نشست گروه ۷ و برگزاری حضوری آن در کمپ دیوید خبر داده بود.

کاخ سفید در ماه مارس اعلام کرد ترامپ نشست سران گروه ۷ که قرار بود در ماه ژوئن در کمپ دیوید برگزار شود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده است.

بر اساس آخرین آمار جهانی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا با مبتلا شدن ۴ هزار و ۴۷۷ نفر دیگر به یک میلیون و ۶۷۱ هزار و ۳۰۵ نفر رسید و همچنین ۹۸ هزار و ۷۷۳ نفر نیز بر اثر این بیماری کشنده در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار