رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل از معرفی صنعتگران کارگاه‌های فعال صنایع دستی شهرستان به صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان برای برخورداری از بیمه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در بازدید کارشناسان صنایع دستی میراث شهرستان اردبیل از کارگاه‌های صنایع دستی گفت: تحت پوشش بیمه قرار گرفتن صنعتگران و فعالان صنایع دستی در شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود که در همین راستا ۴۰ نفر از صنعتگران از بیمه برخوردار شدند.

او از معرفی صنعتگران کارگاه‌های فعال صنایع دستی شهرستان به صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان خبر داد و گفت: با بازدید‌های انجام شده فعالان این حوزه که واجد شرایط هستند، شناسایی و برای بهره‌مندی از بیمه به صندوق معرفی می‌شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل بیان کرد: در راستای صدور پروانه‌های تولید انفرادی کارگاهی و کارت شناسایی صنعتگران حوزه صنایع دستی نیز پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام می‌شود.

شایقی تجهیز و تعمیر مرکز آموزش شماره یک و دو صنایع دستی در اردبیل را از برنامه‌های امسال برشمرد و تصریح کرد: هماهنگی با پایگاه‌های بسیج در خصوص ارایه دوره‌های آموزشی رایگان صنایع دستی نیز انجام می‌شود.

او از معرفی فعالان صنایع دستی اردبیل برای دریافت تسهیلات کم‌بهره در جهت حمایت از آن‌ها خبر داد و افزود: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در جاده‌های پرتردد شهرستان و ایجاد جمعه بازار صنایع دستی از دیگر برنامه‌های امسال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.