نام و پوستر نسخه بعدی مجموعه اساسینز مشخص شد

شب گذشته یکی از طراحان شرکت یوبیسافت با طراحی آنلاین پوستر نسخه بعدی اساسینز نام این نسخه را اعلام کرد.

نام و پوستر نسخه بعدی مجموعه اساسینز مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته یکی از طراحان معروف پوستر‌های بازی‌های رایانه‌ای به صورت آنلاین در دو کانال بازی اساسینز در شبکه‌های توییچ و یوتیوب پوستر نسخه جدید بازی اساسینز را طراحی کرد. طراحی آنلاین اما ضبط شده، پوستر جدید اساسینز حدود ۴ ساعت طول کشید و پس از کامل شدن این طراحی مشخص شد که نام نسخه بعدی مجموعه اساسینز قرار است Assassin's Creed Valhalla باشد. اما طراحی پوستر این بازی صرفا نام و بخشی از ظاهر کاراکتر اصلی این بازی را فاش کرد و اطلاعاتی درباره این بازی فاش نشد. پس از اتمام مراحل طراحی این پوستر، طراح آن اعلام کرد که قرار است امروز اولین تریلر از بازی Assassin's Creed Valhalla در فضای مجازی منتشر شود.

پس از کامل شدن طراحی پوستر نسخه جدید بازی اساسینز، شرکت یوبیسافت با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از تیم سازنده این بازی تشکر کرد و اعلام کرد که بازی به بهترین نحو ممکن ساخته شده است و ۱۴ استودیو از این شرکت نیز در طراحی آن نقش داشته‌اند. در گذشته نیز فاش شده بود که نسخه بعدی بازی اساسنیز قرار است در دنیای وایکینگ‌ها جریان داشته باشد و پوستر منتشر شده از این بازی به خوبی نشان داد که شخصیت اصلی داستان این بازی یکی از وایکینگ‌ها خواهد بود.نام و پوستر نسخه بعدی مجموعه اساسینز مشخص شد

آنچه که می‌توان تا پیش از نمایش تریلر این بازی درباره آن حدس زد که یوبیسافت روی مبارزات دریایی در این بازی تمرکز خاصی کرده است چرا که وایکینگ‌ها در اقلیم‌های یخی و پر از آب زندگی می‌کردند و این موضوع ثابت می‌کند که گیمر در این بازی سفر‌های دریایی زیادی را تجربه می‌کند.

با این حال هنوز اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان انتشار تریلر آن منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار