احتمال تغییر در داستان بازی GTAV 6 وجود دارد

شرکت راک استار اعلام کرد که به دلیل تغییر در مدیریت این شرکت، احتمالا بازی GTA 6 با تغییراتی در بخش داستان همراه خواهد بود.

احتمال تغییر در داستان بازی GTAV 6 وجود خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گت شرکت راک استار در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده عناوین بزرگ رایانه‌ای است که بخش عمده‌ای از شهرت این شرکت از ساخت مجموعه پرطرفدار GTA بدست آمده است. نسخه جدید این بازی مدت نسبتا زیادی است که توسط شرکت راک استار در حال ساخت نسخه جدید این مجموعه است اما به دلیل به وجود آمدن برخی تغییرات در بخش مدیریتی این شرکت، احتمالا بازی مذکور نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.

یکی از منابع آگاه در رابطه با این بازی اعلام کرده است که مدیریت جدید شرکت راک استار از تیم توسعه دهنده بازی Red Dead Redemption 2 نیز برای ساخت بازی GTA 6 استفاده کرده است که به این ترتیب احتمالا داستان بازی با تغییراتی بسیار بزرگی همراه خواهد بود. بازی GTA 6 فعلا در مرحله توسعه است اما با تغییراتی که احتمالا در داستان و یا ساختار کلی آن به وجود آمده احتمالا راک استار هنگام عرضه این بازی،داستانی در حد یک بازی متوسط را در آن قرار دهد و به مرور زمان با عرضه بروزرسانی‌های مختلف آن را توسعه بخشد.

احتمال تغییر در داستان بازی GTAV 6 وجود خواهد داشت

تیم توسعه دهنده این بازی نیز به تازگی اعلام کرده است که از توسعه این عنوان به شدت احساس رضایت می‌کند و انتظار دارد این بازی در هنگام عرضه به برترین بازی رایانه‌ای تبدیل شود. تیم سازنده این بازی به قدری از ساخت این عنوان خوشحال هستند که بسیاری از آنها حتی برای ساخت سریع‌تر بازی حاضر به اضافه کاری شده‌اند و قصد دارند تا جای ممکن این بازی را سریع‌تر وارد بازار کنند.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی شگفت‌انگیز Call Of Duty: Warzone با جذب ۵۰ میلیون گیمر فعال


در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره عرضه این بازی و یا داستان آن در فضای مجازی منتشر نشده است و شرکت راک استار فعلا درباره اطلاعات اصلی این بازی سکوت اختیار کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار