شرکت الکترونیک آرتز با انتشار پستی در صفحه توییتر بازی کراسیس، خبر از احتمال عرضه نسخه‌ای جدید از این مجموعه داد.

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Crysisبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Crysis یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های ساخته شده از سوی شرکت الکترونیک آرتز است که مدت بسیار زیادی از عرضه آخرین عنوان آن می‌گذرد و تاکنون هیچ صحبتی از ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان مذکور نشده بود. آخرین بازی عرضه شده از این مجموعه Crysis 3 نام دارد که در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد که در زمان خود یکی از پرفروش‌ترین عناوین موجود در بازار شده بود و از محبوبیت بسیار بالایی در بین گیمر‌ها برخوردار بود. اما به تازگی شرکت الکترونیک آرتز به طور ناگهانی در صفحه توییتر این بازی پستی جدید را منتشر کرد که اطلاعات خاصی را منتشر نمی‌کند، اما خبر از انتشار اخباری جدید در آینده درباره این بازی می‌دهد.

توییت منتشر شده در صفحه کراسیس هیچ اطلاعاتی را درباره نسخه جدید بازی کراسیس نمی‌دهد و به این شرح است: "Receiving Data "، اما علت اهمیت داشتن این توییت گذشت چهار سال از آخرین پست منتشر شده در صفحه توییتر بازی کراسیس است.

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Crysis

قرار بود در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ یک نسخه جدید از مجموعه کراسیس وارد بازار شود، اما به دلیل وجود مشکلات مالی برای شرکت الکترونیک آرتز، این شرکت مجبور شد برخی از استودیو‌های خود را تعطیل کند؛ همچنین بر اثر تعطیل شدن استودیو‌های این شرکت، ساخت بازی Hunt: Showdown که در سال ۲۰۱۸ جریان داشت، به طور کامل متوقف شد.


بیشتر بخوانید: معرفی عناوین رایانه‌ای که در هفته جاری عرضه می‌شود


با این حال در آینده‌ای نزدیک باید شاهد انتشار اخباری جدید از مجموعه کراسیس باشیم، همچنین بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد عنوان قدیمی و محبوب خود را بار دیگر وارد بازار کند و از آنجایی که این مجموعه یکی از موفق‌ترین بازی‌های رایانه‌ای موجود در بازار بود، انتظار می‌رود نسخه جدید این مجموعه نیز با فروش بسیار بالایی رو به رو شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار