مشخصات جدید لپ‌تاپ گیمینگ لنوو منتشر شد

شرکت لنوو تصمیم گرفت تا مشخصاتی جدید از لپ‌تاپ گیمینگ خود را در اختیار کاربران علاقه‌مند به دنیای بازی بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لنوو چند محصول جدید از شرکت خود را معرفی کرد تا ارتش خط تولید Legion خود را به نمایش بگذارد. گفتنی است که تمامی محصولات مربوط به این خط تولید با هدف دستگاه‌های گیمینگ ساخته شده‌اند.

برترین نمونه از این محصولات، لپ‌تاپ Legion 7 است که به همراه کارت گرافیک GeForce RTX 2080 شرکت انویدیا به بازار خواهد آمد. گفتنی است که شرکت‌هایی مانند MSI، Razer و Asus نیز محصولات مشابهی را در دست ساخت دارند.

اطلاعات جدید از محصول گیمینگ لنوو

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از این خط تولید، لپ‌تاپ Legion 7 قرار شده تا با پردازنده سری H نسل دهم Core i9 شرکت اینتل نیز همراه باشد. لنوو همچنین در نظر دارد که کیفیت صفحه نمایش خود را بر روی 1080 پیکسل نگه دارد. فاصله در نظر گرفته شده برای کلیدهای کیبورد این لپ‌تاپ کمتر از دو میلی‌متر در نظر گرفته شده است. جدا از مشخصات فنی نیز این لپ‌تاپ از زیبایی زیادی برخوردار است که طراحی ظریفی را در خود جای می‌دهد. همچنین شرکت لنوو مدعی است که فن‌های موجود در این لپ‌تاپ ارتقا یافته تا کاربران در هنگام استفاده احساس گرم شدن دستگاه را نداشته باشند.

مشخصات جدد لپ‌تاپ گیمینگ لنوو منتشر شد

بر اساس اظهارات شرکت سازنده، این دستگاه می‌تواند تا هشت ساعت فعالیت پیوسه داشته باشد. البته این در حالی است که لپ‌تاپ در این ساعات برای بازی مورد استفاده قرار نگیرد. همچنین لازم به ذکر است که شرکت لنوو تلاش داشته تا با قرار دادن ورودی‌ها و پورت‌ها در پشت محصول جدید خود، سیم‌ها را از دید کاربران و گیمرها دور نگه دارد تا ‌آن‌ها بنوانند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهند.

متاسفانه این شرکت همچنان اطلاعاتی را درباره قیمت محصولات ساخته شده خود منتشر نکرده است و انتظار می‌رود این اتفاق طی ماه آینده بیفتد. با توجه به وضعیت پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، حالا بهترین موقع برای شرکت لنوو است که محصولات گیمینگ خود را به فروش برساند و کاربران را به خانه ماندن و ادامه بازی کردن تشویق کند.


بیشتر بخوانید: لغو شدن مسابقات اتومبیلرانی دیترویت IndyCar به دلیل ویروس کرونا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار