فروش Magic Keyboard آیپد پرو آغاز شد

شرکت اپل به تازگی اعلام کرد که فروش Magic Keyboard آیپد پرو آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در کنار معرفی جدیدترین محصول مقرون به صرفه اپل، آیفون SE 2020، این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال گرفتن سفارش برای عرضه جدیدترین مدل Magic Keyboard است.

اکسسوری Magic Keyboard چیست

این اکسسوری در کنار مدل‌های ۲۰۲۰ آیپد پرو رونمایی و ماه گذشته به صورت رسمی پای آن به دنیای کالا‌های اپل باز شد. شما با پرداخت ۲۹۹ دلار می‌توانید این وسیله جانبی را برای آیپد پرو ۱۱ اینچی و با ۳۴۹ دلار برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خریداری کنید. در ادامه تصویر منتشر شده از این اکسسوری را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نسل دوم آیفون SE اپل با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی شد


فروش Magic Keyboard آیپد پرو آغاز شد

ویژگی‌های ارائه شده در Magic Keyboard 

مطمئنا قیمت اعلام شده برای این وسیله اصلا ارزان نیست، ولی شما با خرید Magic Keyboard می‌توانید به طراحی خاص صفحه نمایش شناور دسترسی داشته باشید. همچنین برای اولین بار در کیبورد‌های اپل یک Trackpad وجود خواهد داشت. سرانجام این قابلیت به کیبورد اپل اضافه شده، زیرا در iPadOS پشتیبانی‌های لازم در دسترس است.

کیبورد مذکور به صورت مغناطیسی به دستگاه متصل می‌شود و تا ۱۳۰ درجه را برای مشاهده در اختیار می‌گذارد. دکمه‌های با اندازه کامل دارای نور پس زمینه هستند. یکی از قابلیت‌ها برای افزایش سطح امنیتی آیپد‌های جدید اپل این است که در صورت متصل و بسته بودن کیبورد، میکروفون‌های iPad Pro قطع می‌شوند.

فروش Magic Keyboard آیپد پرو آغاز شد

عرضه کیبورد جدید اپل

اکسسوی Magic Keyboard هفته بعد، در بیش از ۳۰ منطقه و کشور که شامل آمریکا نیز می‌شود، به مشتریان می‌رسد. این صفحه کلید دارای بیش از ۳۰ زبان است که شامل چینی ساده، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی می‌‍‌شود.

همچنین یک Smart Keyboard Folio بروز شده برای آیپد جدید پرو وجود دارد که برای مدل ۱۱ اینچی ۱۷۹ دلار و برای دستگاه ۱۲.۹ اینچی با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس است. دانشجویان کالج این وسیله را با قیمت ۱۵۹/ ۱۷۹ دلار و Magic Keyboard جدید را با قیمت ۲۷۹/ ۳۲۹ دلار به ترتیب برای آیپد پرو کوچک و بزرگ دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار