شرکت گوگل اعلام کرد که قصد دارد نرم افزارهای آموزشی دانش آموزان را در بخشی جدید و جداگانه منتشر کند.

بخش جدید مخصوص کودکان، جدیدترین قابلیت Google Plauبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که رد حال اضافه کردن بخشی جدید به فروشگاه Google Play است که مناسب کودکان بوده و در آن برنامه‌هایی قرار خواهد گرفت که به تایید برخی معلمان رسیده است و به نوعی از استانداردهای آموزشی برخوردار هستند. هر برنامه‌ای که در این بخش قرار گرفته باشد، ابتدا توسط یک معلم بررسی و رده بندی خواهد شد سپس با علت تایید شدن و نقاط قوت در فروشگاه گوگل پلی قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاع گوگل این شرکت ابتدا قصد داشت بخش جدید Teacher Approved را در اواخر سال جاری در دسترس عموم قرار دهد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و خانه نشین شدن کودکان و دانش آموزان، این شرکت تصمیم گرفت بخش جدید خود را سریع‌تر از تاریخ اعلام شده در دسترس کاربران  قرار دهند تا از این طریق دانش آموزان بتوانند بخشی از عقب ماندگی‌های درسی خود را از این طریق جبران کنند.

بخش جدید مخصوص کودکان، جدیدترین قابلیت Google Play

همچنین گوگل اعلام کرده است که این بخش جدید فعلا در مرحله آزمایشی است و قطعا هنگام عرضه با برنامه‌های کمی در دسترس قرار خواهد گرفت اما قرار است به مرور زمان گوگل نرم افزارهای این بخش را افزایش دهد تا از این طریق تمامی دانش آموزان جهان بتوانند به مطالعه دروس خود بپردازند.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی شگفت‌انگیز Call Of Duty: Warzone با جذب ۵۰ میلیون گیمر فعال


بخش جدید Teacher Approved قرار است طی چند روز آینده در کشور آمریکا به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار گیرد و پس از گذشت چند ماه به طور عمومی و بین المللی در دسترس دانش آموزان جهان قرار خواهد گرفت. با این حال باید منتظر بود و دید که از آیا از این بخش جدید در فروشگاه گوگل پلی استقبال خواهد شد یا گوگل پس از مدتی نرم افزارهای موجود در این بخش را در کنار سایر نرم افزارهای خود منتشرخواهد کرد و این بخش به طور کلی حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت گوگل ، گوگل پلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.