به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توسعه دهندگان نرمافزار باید توانایی این را داشته باشند که در شرایط مختلف بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. گاهی لازم از بروزرسانیهایی برای بعضی برنامه انجام شود که بسیار برای کاربران واجب بوده و به آن نیاز دارند. شیوع ویروس کرونا یکی از همین شرایط بحرانی است که توسعه دهندگان را به چالش میکشد.
پس از شیوع ویروس کرونا اتفاقات بسیاری برای شرکتهای مخلتف رخ داد که متاسفانه بیشتر آنها خوب نبودند. یکی از شغلهایی که آسیب بسیار زیادی دیده، فروش غذا (رستوران و مکانهای پخت غذا) است. اکنون این شغل محدودیتهای بسیار پیدا کرده که ضرر بسیاری برای افراد حاضر در آن به همراه داشته است. اما اینستاگرام بار دیگر سعی کرده به کمک شغلها بیاید تا با قابلیت جدید خود کمی بتواند مشکل افراد حاضر در این شغل را کاهش دهد.
اکنون رستورانها میتوانند با اضافه کردن استیکر به پست و استوریهای خود، کاربران را بیشتر از همیشه به خرید از آنها تشویق کنند. این استیکرها میتوانند کاربران را به فرمهای از پیش تکمیل شده برای خرید غذا یا صفحهای برای خرید کارتهای هدیه هدایت کنند.
بیشتر بخوانید: سه ماه اشتراک رایگان One Cloud برای خانواده جدید وانپلاس
غذا یکی از محبوبترین موضوعات اینستاگرام است در نتیجه این قابلیت میتواند به رستورانهایی در صفحات مجازی فعال هستند کمک کند تا بتوانند فروش خود را در این روزهای شیوع کرونا افزایش دهند. شاید این قابلیت بتواند جلوی شسکت کاری بعضی از افراد را نیز بگیرد. البته حتی خود کاربران نیز با بازنشر این استیکرها، میتوانند آگاهی را افزایش دهند.
بر اساس تحقیقات یکی از خبرگزاریهای معروف بعضی از پلتفرمهای سفارش غذا، شرایط دشواری را برای رستورانها ایجاد میکنند. امیدوارم تلاشهای اینستاگرام برای ایجاد پستهای قابل خرید در رستورانهای مستقل به درآمد اضافی در این اوقات دشوار کمک کند.
انتهای پیام/