سه ماه اشتراک رایگان One Cloud برای خانواده جدید وان‌پلاس

جدیدترین اطلاعات فاش شده در فضای مجازی از سه ماه اشتراک رایگان حافظه One Cloud گوگل برای خانواده OnePlus 8 خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سرانجام زمان آن فرا رسیده است که سری جدید گوشی‌های وان‌پلاس از راه برسند. این خانواده جدید OnePlus 8 نام دارند و تاکنون اطلاعات و تصاویر زیادی از آن‌ها منتشر شده است. به قدری که کمتر اطلاعاتی از آن برای ما به عنوان یک راز باقی مانده است. البته هنوز هم زمان داریم که چند افشای اطلاعاتی دیگر نیز رخ دهد تا بتوان گفت تقریبا همه مشخصات این خانواده پیش از رونمایی رسمی اعلام شده است.

اطلاعات به دست آمده از نرم‌افزار خانواده جدید وان پلاس

اطلاعات به دست آمده امروز درباره ظاهر و یا سخت‌افزار نیست بلکه به مسئله‌ای درونی‌تر ارتباط دارد. به تازگی یکی از افشاگران دنیای فناوری اطلاعات جدید و جالبی درباره پکیج نرم‌افزاری این خانواده منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید: جدیدترین رندر OnePlus 8 Pro با رنگ جدید فاش شد


سه ماه اشتراک رایگان One Cloud برای خانواده جدید وان‌پلاس

بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده توسط این فرد، هر دو دستگاه جدید این شرکت به مدت سه ماه به صورت رایگان از حجم ۱۰۰ گیگابایتی سرویس حافظه One Cloud گوگل استفاده می‌کنند. این ادعای جالب با چند تصویر که این وان‌پلاس ازآن‌ها برای تبلیغ Google One استفاده خواهد کرد، ثابت می‌شود. در ادامه این دو تصویر را مشاهده می‌کنید:

سه ماه اشتراک رایگان One Cloud برای خانواده جدید وان‌پلاس

سه ماه اشتراک رایگان One Cloud برای خانواده جدید وان‌پلاس

دو گوشی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro امشب رونمایی می‌شوند و ما سرانجام پس از این همه اطلاعات فاش شده آن‌ها را به طور رسمی مشاهده می‌کنیم. می‌توان گفت این دستگاه یکی از مواردی بود که تقریبا در هفته گذشته یک خبر جدید از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. گاهی این حجم از اطلاعات فاش شده می‌تواند کاربران را بیشتر به سمت دیدن نتیجه نهایی سوق دهد اما بعضی مواقع می‌‌تواند به دلیل زیاده‌روی باعث خسته شدن طرفداران شود. اکنون باید دید این مسئله برای گوشی جدید وان‌پلاس چگونه عمل می‌کند و آیا کاربران هنوز مانند قبل از محصولات این شرکت استقبال می‌کنند یا پس از این همه افشای اطلاعات مسئله فرق کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار