لغو شدن مسابقات اتومبیلرانی دیترویت IndyCar به دلیل ویروس کرونا

ویروس کرونا که این روز‌ها روی همه‌چیز تأثیر گذاشته، مسابقات اتومبیلرانی دیترویت را هم بی‌نصیب نگذاشت و مسابقات دیترویت IndyCar را لغو کرد.

لغو شدن مسابقات اتومبیلرانی دیترویت IndyCar به دلیل ویروس کرونابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راجر پنسکی، مسئول مسابقات IndyCar، این مسابقات دو نفره اتومبیلرانی را که قرار بود در دیترویت برگزار شود، لغو کرده است و برنامه دوشنبه IndyCar راتنظیم کرده است، زیرا جریان همه‌گیر شدن ویروس کرونا در جهان همچنان ادامه دارد و همه مسابقات و جریان‌های ورزشی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند. پنسکی در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس گفت که چاره‌ای جز لغو مسابقات دو نفره در جزیره بل ندارد، چون میشیگان تحت قانون ماندن در خانه قرار گرفته است و کارگران نمی‌توانند ساخت این مسیر را آغاز کنند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین اطلاعات فاش شده از اتومبیل BMW X8 M


وی همچنین خاطرنشان کرد که گروه برگزارکننده مسابقات تحت فشار قرار دارد و نمی‌توانند فعلا کاری انجام دهند. پنسکی قبلا هم گفته بود که اگر مسابقات تا ۳۰ می‌در حالت تعطیل باقی بماند، می‌تواند این رویداد را به زمانی بعد موکول کند. فصل جدید مسابقات IndyCar قرار است به صورت آزمایشی در تاریخ ۶ ژوئن در پیست اتومبیلرانی تگزاس آغاز شود. پنسکی در ماه ژانویه قرارداد خرید پیست اتومبیلرانی ایندیاناپولیس را برای آغاز فصل جدید رقابت‌های IndyCar امضا کرده است، اما تمام برنامه‌های او به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا مختل شده است و افتتاحیه مسابقات ۴۸ ساعت قبل از پرچم سبز شروع این مسابقات لغو شد.

لغو شدن مسابقات اتومبیلرانی دیترویت IndyCar به دلیل ویروس کرونا

برای اطمینان از نحوه برگزاری ۱۵ مسابقه IndyCar، این مسابقات در ابتدا قرار است در پیست آیوا و سپس در پیست لاگونای کالیفرنیا برگزار شود و برای دومین دور هم قرار است در ماه اکتبر به پیست ایندیاناپولیس بازگردند. این سومین بار است که مسابقات IndyCar زمان‌بندی می‌شود و پنسکی پیش از این قدم بی سابقه‌ای برای انتقال ایندیاناپولیس ۵۰۰ به آگوست برای اولین بار در تاریخ این مسابقات برداشته است. مارک مایلز، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی پنسکی می‌گوید که تیم برگزارکننده مسابقات IndyCar متعهد است تا اقدامات لازم را برای طرفداران اتومبیلرانی انجام دهند. برنامه به روز شده مسابقات اضافی در مکان‌های مورد علاقه طرفداران خواهد بود و مسابقات بیشتری را به سری مسابقه‌های IndyCar اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار