اطلاعات و تصاویر جدید از ابرخودرو‌های کوئنیگسگ

شرکت کوئنیگسگ با انتشار تصاویر جدید از ابرخودرو‌های خودر، دیده نشدن آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی را جبران کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که دنیا با شیوع ویروس کرونا در اکثر کشور‌ها به یک محل ترسناک تبدیل شده اما باید اظهار داشت که همواره نکات خوب و زیبایی در دنیا وجود دارند. به عنوان مثال برای آن دسته از افراد که علاقه زیادی به دنیای خودرو دارند باید گفت که حالا اطلاعات و تصاویر جدیدی از دو ابرخودروی شرکت کوئنیگسگ منتشر شده است.

این دو خودرو که ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شدند، قرار بود تا در ابتدا با حضور در نمایشگاه لغو شده ژنو به نمایش درآیند. حالا پس از مدتی شرکت کوئنیگسگ تصمیم گرفته تا تصاویری از ابرخودروی خود Koenigsegg Gemera و Jesko Absolut را منتشر کند.

جزئیات ابرخودرو‌های شرکت کوئنیگسگ

در اقدام اخیر شرکت کوئنیگسگ برای انتشار تصاویر، خودروی Gemera از اولویت خاصی برخوردار بوده است. این اتومبیل که از طراحی نامعمولی در پره‌های پشتی خود بهره‌مند است ظرفیت سوار کردن چهار فرد بزرگ‌سال را دارد و همچنان توانسته این امر را با دو در به خوبی پیاده سازی کند. همچنین باید گفت که Gemera از یک فناوری شگفت‌آور نیز برخوردار است. قدرت این اتومبیل پلاگین هیبریدی از سه موتور الکتریکی تشکیل شده که در کنار یک موتور توربوشارژ سه سیلندر قرار گرفته‌اند.

اطلاعات و تصاویر جدید از ابرخودرو‌های کوئنیگسگ

در مجموع خودروی در نظر گرفته شده می‌تواند قدرتی مطابق با ۱۷۰۰ اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار دهد. اتومبیل Gemera حتی از قابلیت گرم و خنک کردن جا لیوانی‌ برای تنظیم دمای نوشیدنی‌ها برخوردار است. خودروی دیگر Jesko Absolut نیز از قدرت بالایی بهره‌ می‌برد و شرکت سازنده در نظر دارد تا آن را برای سریع‌ترین اتومبیل جهان بودن آماده سازد.

اطلاعات و تصاویر جدید از ابرخودرو‌های کوئنیگسگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده این خودرو می‌تواند تا ۳۰۰ مایل بر ساعت سرعت را با ۱۶۰۰ اسب بخار به دست آورد. اتومبیل Jesko Absolut از موتور دوقلوی V8 برخوردار است که در مدل‌های اولیه و معمولی Jesko نیز دیده می‌شود. اما باید اظهار داشت که موتور قرار گرفته در این مدل بیش از نمونه‌های دیگر ایرودینامیک است چرا که برخی از باله‌های بدنه موتور برای کاهش استحکاک به وسیله باد، برداشته شده‌اند.


بیشتر بخوانید: احتمال معرفی عضو جدید T-Roc از سوی شرکت فولکس واگن 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار