ویروس کرونا باعث انتشار زود هنگام اطلاعات نسل بعدی کنسول‌ها شد

یکی از منتقدان دنیای بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که ویروس کرونا باعث لغو مراسم E3 و انتشار زود هنگام اطلاعات نسل بعدی کنسول‌ها شد.

ویروس کرونا باعث انتشار زود هنگام اطلاعات نسل بعدی کنسول‌ها شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا پیش از شیوع ویروس کرونا قرار شده بود نسل بعدی کنسول‌های بازی در مراسم E3 امسال رونمایی شوند اما با شیوع این ویروس و لغو تمامی مراسمات بزرگ، معرفی کنسول‌های جدید تا زمانی نا معلوم به تعویق افتاد. بسیاری از منتقدان و تحلیل گران بر این باور بوند که با لغو شدن مراسم E3 سازندگان کنسول‌ها، نسل بعدی کنسول خود یا حداقل اطلاعاتی از این کنسول‌ها را در ماه ژوئن منتشر کنند اما دو شرکت مایکروسافت و سونی بسیار زودتر از این تاریخ تصمیم گرفتند اطلاعات مربوط به کنسول خود را منتشر کنند و در حال حاضر اطلاعات کاملی از این دو کنسول در فضای مجازی وجود دارد.


بیشتر بخوانید: نگاهی بر عنوان بازسازی شده رزیدنت اویل ۳


لازم به ذکر است که شرکت سونی صرفا اطلاعات سخت افزاری کنسول خود را منتشر کرده است و تاکنون تصویری از کنسول PS5 را منتشر نکرده است. برخی از منتقدان نیز اعلام کرده‌اند که شیوه جدیدی که شرکت‌های سازنده کنسول مجبور به استفاده از آن‌ها شده‌اند بسیار جذاب‌تر از شیوه همیشگی آن‌ها و اعلام کلیه اطلاعات کنسول‌ها به صورت همزمان است؛ چرا که فاش شدن اطلاعات به صورت پراکنده باعث جذب بیشتر مخاطب شده و افراد مجبور خواهند شد اخبار این حوزه را مرتبا پیگیری کنند.

ویروس کرونا باعث انتشار زود هنگام اطلاعات نسل بعدی کنسول‌ها شد

در همین راستا یکی از منتقدان بسیار مشهور با نام احمد دنیل اعلام کرده است که بسیاری از اطلاعاتی که هم اکنون در دسترس گیمرها قرار دارد، قرار بود حدود دو ماه دیگر منتشر شود اما لغو شدن مراسم E3 باعث شد انتشار این اطلاعات زودتر از زمان اعلام شده اتفاق بیوفتد. همچنین این تحلیل‌گر اعلام کرده است که این اولین باری است که یک عامل خارجی می‌تواند مرسم E3 را لغو کند؛ با این حال باید تا زمان اعلام شرکت‌های سازنده کنسول برای کسب اطلاعات درباره زمان معرفی و عرضه نسل بعدی کنسول‌ها منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.