به تازگی اطلاعات جدیدی از رسیدن دو گوشی اوپو A52 و A72 به کشورهایی اروپایی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی Oppo A52 در حال رسیدن به اروپا است و باید بدانیم که تنها نیست. این دستگاه با یک گزینه بهتر با نام A72 در این مسیر همراه خواهد بود. هنوز قیمت این دو گوشی به یورو نامشخص است، اما گوشی اول در چین ۱۶۰۰ یوان قیمت دارد که چیزی در حدود ۲۱۰ یورو می‌شود.

البته مطمئنا برای محاسبه باید مالیات اروپایی و موارد این چنینی را نیز به قیمت دستگاه اضافه کنید. هنوز هیچ جا اطلاعاتی درباره اینکه این دو دستگاه کی و کجا در دسترس قرار می‌گیرند، منتشر نشده است، اما از آن‌جایی که آن‌ها در حال آمدن به آلمان هستند ما انتظار داریم در مدت نسبتا کوتاهی به تمام اروپا برسند.

شباهت‌های دو دستگاه جدید اوپو

پیش از این به تفاوت‌های این دو دستگاه توجه کنیم، به سراغ سخت‌افزار مشترک بین آن‌ها می‌رویم. هر دو گوشی‌های Oppo A52 و A72 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p+ هستند که احتمالا ال‌سی‌دی باشد. علاوه بر صفحه نمایش در داخل آن‌ها نیز موارد مشابهی وجود دارد.

تراشه استفاده شده در هر دو گوشی اسنپدراگون ۶۶۵ است که با یک رم ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. همچنین یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی و یک سنسور اثر انگشت در کنار هر دو وجود دارد. زیر A52 و A72 نیز مکان قرارگیری جک هدفون است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده در آن‌ها نیز از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: آغاز پیش‌فروش جدیدترین گوشی اوپو مجهز به دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی


دو گوشی جدید اوپو خود را به اروپا می‌رسانند

تفاوت‌های دو گوشی اوپو A52 و A72

اکنون به سراغ تفاوت‌های این دو دستگاه برویم. گوشی اوپو A72 دارای دوربین‌های بهتری است. دوربین اصلی آن دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی A52 بالاتر است. همچنین داشتن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن را نسبت به گوشی A52 با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برتری می‌دهد. باقی ماژول‌های استفاده شده در دوربین چهارگانه هر دو گوشی با یکدیگر مساوی هستند. این دوربین علاوه بر سنسور اصلی دارای یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

مدل A72 همچنین دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است، اما توجه داشته باشید که هر دو مدل دارای اسلات کارت حافظه microSD هستند.

دو گوشی جدید اوپو خود را به اروپا می‌رسانند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار