اطلاعات نسخه 5G هوآوی MatePad لو رفت

اطلاعات جدید نسخه 5G تبلت MatePad هوآوی به لطف نتایج GeekBench در فضای مجازی فاش شد.

اطلاعات نسخه 5G هوآوی MatePad لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی مدتی است که به دنبال اثبات محصولات خود در حوزه تبلت‌های هوشمند است. این شرکت پس از رونمایی رسمی از MatePad Pro، در نوامبر ۲۰۱۹ و پس از آن با نسخه Pro 5G، به وضوح جدیت خود در بازار تبلت را به اثبات رساند. به لطف یکی از فاش‌کنندگان قهار حوزه فناوری، اطلاعاتی درباره MatePad هوآوی با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید برنامه ردیابی کرونا از شرکت‌های گوگل و اپل


جدول مقایسه مشخصات MatePad، محصول بعدی هوآوی با iPad اپل مجهز به نمایشگر ۱۰.۲ اینچی به اشتراک گذاشته شد. در این جدول مقایسه، نام Mediapad هوآوی هم دیده می‌شود. احتمالا، هیجان‌ انگیزترین مشخصه‌ای که درباره این تبلت فاش شده، پشتیبانی آن از فناوری ارتباطی 5G بوده که برای آینده برنامه‌ریزی شده است. گذشته از این، نسخه معمولی MatePad، تبلت بعدی هوآوی قرار است دارای یک نمایشگر از جنس IPS و رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل باشد. اندازه این نمایشگر ۱۰.۴ اینچ خواهد بود که درون یک بدنه به ابعاد ۲۴۵.۲ در ۱۵۴.۹۶ در ۷.۳۵ میلیمتر خواهد بود. جرم این دستگاه روی هم رفته، ۴۵۰ گرم است.

اطلاعات نسخه 5G هوآوی MatePad لو رفت

باتری داخلی MatePad دارای ظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که این تبلت را در حالت پخش ویدیو به صورت آفلاین حدود ۱۰ ساعت روشن نگه می‌دارد. پردازنده MatePad ساخت هوآوی به مدل Kirin 810 مجهز است که همراه آن دو مدل حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این تبلت هوشمند دارای حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بوده و دوربین پشتی آن هم یک حسگر به قدرت ۸ مگاپیکسل است. MatePad هوآوی به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کند و این سیستم عامل با رابط کاربری EMUI 10 همراه شده است. از آنجایی که این تبلت دارای ویژگی‌هایی از جمله مدیریت چند پنجره به صورت همزمان خواهد بود، انتظار می‌رود رابط کاربری EMUI 10.1 به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب شده باشد.

اطلاعات نسخه 5G هوآوی MatePad لو رفت

با توجه به اطلاعاتی که در GeekBench لو رفته است، محصول بعدی تبلت هوآوی با شماره مدل BAH3-W09 عرضه خواهد شد و نام آن MatePad M6 Lite یا Youth است. البته به این دلیل که M6 نام مدل‌های تبلت MediaPad هوآوی در نظر گرفته شده است، نمی‌توان درباره نام تبلت آینده هوآوی به صورت جدی تصمیم گرفت. هنوز اطلاعات جزئی درباره این دستگاه کم است، اما با روند اخبار منتشره درباره تبلت‌های هوآوی، به زودی اخباری درباره آن خواهیم شنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار