فهرست گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته

در این خبر به شما فهرستی از گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته را ارائه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفت روز گذشته مملو از رونمایی گوشی‌های جذاب و از شرکت‌های پرطرفدار بود. ما هفته پیش رونمایی‌های مختلفی از یک گوشی جدید از اپل، دو پرچمدار از وان‌پلاس، سه دستگاه از آنر، یک گوشی تاشو از ال‌جی و یک دستگاه میان‌رده تغییر نام یافته داشتیم. حتی هدست‌های بلوتوث نیز در این ماه رونمایی شدند. در ادامه به شما تمام گوشی‌ها و تبلت‌های رونمایی شده در هفته گذشته را اعلام می‌کنیم.

اپل و گوشی مقرون به صرفه‌اش

ابتدا با گوشی مقرون به صرفه اپل یعنی آیفون SE (2020) شروع می‌کنیم. علی‌رغم نام این دستگاه باید گفت که آیفون SE 2020 بیشتر از آن که با نسخه پیشین خود ارتباطی داشته باشد، به آیفون ۸ شباهت دارد. به هر حال در این گوشی اکنون از آخرین تراشه بیونیکی A13 استفاده شده و دوربین آن ارتقاء یافته است. با وجود قیمت ۳۹۹ دلاری (۴۸۰ یورو / ۴۱۹ پوند) این دستگاه، ممکن است این گوشی هوشمند به پرفروش‌ترین محصول ۲۰۲۰ تبدیل شود.

فهرست گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته

محصول عرضه شده توسط وان‌پلاس

وان‌پلاس سه‌شنبه دو گوشی جدید با نام‌های OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro رونمایی کرد. نسخه پرو دارای تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک سنسور بزرگ همراهی می‌شود. همچنین ویژگی‌های صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و شارژ بی‌سیم نیز برای این دستگاه است.

فهرست گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته

آنر در یک رویداد دو ساعته در روز چهارشنبه سه گوشی و یک تراشه جدید رونمایی کرد. گوشی Honor 30 با Kirin 985 می‌آید که تقریبا شبیه Kirin 990 است. دو گوشی Honor 30 Pro و نسخه پلاس آن با جذابیت بصری و قدرت داخلی که داشتند ستاره‌های اصلی این رویداد بودند.

گوشی جدید هوآوی و آنر در ایتالیا و فنلاند

در حالی که این رویداد در چین در حال وقوع بود، بخش جهانی شرکت زیرمجموعه هواوی نیز چیزی برای تشویق طرفداران خود داشت. این شرکت در ایتالیا Honor 20E را عرضه کرد. کاربران فنلاندی روز جمعه شاهد ورود Honor 9X Lite، با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه Kirin 710 و Android Pie با سرویس گوگل بودند.

فهرست گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته

سامسونگ و تبلت جدید آن

سامسونگ سرانجام Galaxy Tab S6 Lite را عرضه کرد. یک تبلت با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، پشتیبانی S-Pen و باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی که کاربران را راضی نگه می‌دارد.

گوشی تاشو ال‌جی و پکیج بسیار خوب اوپو

ال جی نیز یک گوشی تاشوی واقعی را با صفحه کلید T9 معرفی کرده که LG Folder 2 نام دارد. این دستگاه حدود ۱۶۰ دلار است و در پشت آن یک دوربین است که یک کلید SOS در کنار آن وجود دارد.

سرانجام به Oppo Ace2 می‌رسیم که از دوشنبه هفته پیش عرضه شده است. طراحی جذاب، سرعت شارژ بی سابقه و یک تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ این گوشی را به یک پکیج بسیار خوب تبدیل می‌کند. متاسفانه، ما بعید است که فعلاً آن را در خارج از چین ببینیم.

فهرست گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته

فهرست گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته

فهرست گوشی و تبلت‌های معرفی شده در هفته گذشته


بیشتر بخوانید: دیده شدن یک دستگاه مرموز ریلمی با پشتیبانی از اینترنت 5G


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار