آغاز توزیع کالا‌های اساسی برای ماه رمضان

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: قیمت کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان براساس طرح تنطیم بازار در عید نوروز است.

آغاز توزیع کالا‌های اساسی برای ماه رمضانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سینا خسروی، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: سهمیه کالا‌های موردنیاز از سوی مرکز به استان‌ها تخصیص داده شده که این کالا‌ها از ۳۰ فروردین جاری توزیع می‌شود.

او درباره مکان‌های توزیع کالا‌های اساسی ویژه ماه رمضان افزود: صنوفی که در طرح نوروزی با ما همکاری داشته اند، برای عرضه کالا‌های ماه رمضان هستند و همچنین فروشگاه‌های بزرگ که فضای باز دارند، به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، محل توزیع کالا‌ها خواهند بود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه در این راستا توزیع کالا در تعاونی‌های مصرف ادارات نیز جدا دیده شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در طرح خواهند بود، گفت: میزان هرکدام از کالا‌ها براساس سرانه جمعیتی مشخص که در آینده نزدیک در بین شهرستان‌های استان توزیع خواهیم کرد.

او افزود: بیش از هزار تن برنج، بیش از هزار تن شکر، مرغ منجمد و گوشت منجمد هرکدام به میزان ۳۰۰ تن سهمیه استان کرمان است ضمن آنکه در موضوع روغن محدودیتی نداریم، زیرا کارخانه روغن گلناز در کرمان است و می‌توانیم به هر میزان که نیاز استان کرمان تامین کالا کنیم همچنین در بحث خرما نیز استان کرمان تامین کننده این کالا در سطح کشور است و مشکلی در این زمینه نداریم.

خسروی اظهار کرد: قیمت کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان براساس طرح تنطیم بازار در عید نوروز است و فقط قیمت برنج افزایش جزئی داشته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار