برگزاری جشن گلریزان به صورت مجازی در کرمان

مدیر عانل ستاد دیه استان کرمان گفت:به دلیل شیوه بیماری کرونا جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان نداریم و باید به صورت مجازی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی‌قوام، مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان امروز ۲۵ فروردین‌ماه در جلسه ستاد دیه استان کرمان با اشاره به کمک خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان گفت: طی پارسال حدود ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تعهد خیران در ۲۲ جشن گلریزان استان کرمان بوده است که تا پایان سال، حدود ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان آن محقق شد.

او با اشاره به پیگیری‌های استاندار کرمان و نشست با صنایع بزرگ استان در تهران برای کمک به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: در این نشست‌ها و مذاکرات مقرر شد که صنایع بزرگ استان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان کرمان کمک کنند که ۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان آن تاکنون وصول شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان از وصول بیش از ۸۰ درصد تعهدات کمک‌های خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: باتوجه به شیوع کروناویروس در کشور در ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان نخواهیم داشت و باید به‌صورت غیرحضوری و مجازی این جشن‌ها را برگزار کنیم.

موسوی‌قوام با بیان اینکه هم اکنون ۱۸۳ نفر زندانی واجد شرایط ستاد دیه استان هستند که با مبلغ حدود ۹ میلیارد تومان زمینه آزادی آن‌ها فراهم خواهم شد، تصریح کرد: این زندانی‌ها در شش ماهه دوم سال ۹۸ وارد زندان شدند و هیچ گونه زندانی واجد شرایط ستاد دیه از سال‌های قبل نداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار