مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ماهیت پوشالی کشور‌های مدعی دنیا در بحران کرونا با سرقت ماسک‌های دیگر کشور‌ها در جهان هویدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عباس یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه بررسی پیشنهاد‌های سال ۹۹ مدیریت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل خوزستان گفت: در بحث اهمیت کار روابط عمومی و تبلیغات، همین بس که در شرایط بحرانی مانند الان که ممکن است خیلی از امورات تحت تاثیر شرایط‌ مختلف دچار نقصان و یا کم کاری شوند، رسالت روابط عمومی‌ها دوچندان و فعالیت آن‌ها چشمگیرتر خواهد بود.

او بیان داشت: حوزه فعالیت دفاع مقدس نه تنها مربوط و محدود به ۸ سال جنگ تحمیلی نیست، بلکه اوج فعالیت حوزه روابط عمومی و تبلیغات، پردازش و انتشار فرهنگ ناب ایثار، جهاد، وحدت و شهادت است که در خیلی از بحران‌ها و مناسبت‌ها ساری و جاری است.

سردار یوسفی اظهار کرد: ماهیت پوشالی کشور‌های مدعی دنیا در بحران کرونا هویدا شد و تمام جهان دیدند که چگونه کدخدای ظالم و خوش رنگ و روی دهکده جهانی به سرقت ماسک‌های دیگر کشور‌ها رو آورد و به سخت‌ترین مشکلات برای حفظ سلامت جامعه خود برخورد کرد در حالی که جوانان انقلابی ایران اسلامی در کنار دیگر نهاد‌ها و اقشار، حماسه آفریدند و علیرغم تحریم‌های ظالمانه توانستند لوازم و مایحتاج اولیه جامعه را با اتکا به فرهنگ ایثار و جهاد تامین کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان ضمن تقدیر از راه اندازی پویش اجتماعی «سنگر مهربانی» از سوی اداره کل خوزستان و انعکاس اخبار حوزه سلامت به جامعه در خبرگزاری دفاع مقدس، ادامه داد: رسالت ما همراهی همه جانبه با جامعه در سایه اتکا به فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.