فرماندار حمیدیه گفت: با حضور ۲۵ نفر از جهادگران در جبهه سلامت، بیش از ۲ هزار ماسک در یکی از کارگاه‌های این شهرستان تولید و بین شهروندان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، رعایت بهداشت فردی و عمومی در جامعه و بین شهروندان الزامی شد.

او اظهار داشت: با توجه به لزوم استفاده از ملزومات بهداشتی نظیر ماسک و حفظ سلامتی و رفع کمبود ماسک در شهرستان، گروه‌های جهادی آستین بالا زدند و وارد میدان مبارزه به ویروس کرونا شدند.

هاشمی بیان کرد: در یکی از کارگاه‌های تولید ماسک در حمیدیه، ۲۵ نفر از خواهران و برادران جهادی دست به کار شدند و تاکنون توانسته اند ۲ هزار ۵۰۰ عدد ماسک تولید و به منظور ایزوله کردن به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهند تا پس از ایزوله شدن به صورت رایگان بین اهالی این شهرستان توزیع شوند.

فرماندار شهرستان حمیدیه افزود: این اقدام با همکاری انجمن حامیان طبیعت و محیط زیست شهرستان، قرارگاه جهادی شهید سید جاسم نوری و کانون بانوان در حال انجام است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: تعمیرکار چرخ خیاطی در شهرستان حمیدیه نیز با حضور در این کارگاه تولیدی اقدام به تعمیر رایگان چرخ‌ها کرده تا خللی در روند تولید بوجود نیاید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.