فرماندار دشت آزادگان خبر داد:

کارگاه تولید ماسک و دستکش افتتاح شد

حمید سیلاوی گفت: کارگاه تولید ماسک و دستکش با همت قرارگاه پدافند زیستی سپاه دشت آزادگان در این شهرستان افتتاح شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز سه شنبه ۲۷ اسفندماه، با حضور رئیس قرارگاه هماهنگی مقابله با بیماری ویروس کرونا  در این شهرستان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران و مدیریت بهداشت و درمان، کارگاه تولید ماسک و دستکش بهداشتی افتتاح و راه اندازی شد.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و سفید ماندن وضعیت شهرستان دشت آزادگان، افزود: به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس در شهرستان، اقداماتی را در عرصه‌ی گندزدایی و ضدعفونی انجام شده است.

کارگاه تولید ماسک و دستکش افتتاح شد

سیلاوی اظهار داشت: با همت برادران سپاهی و بسیجیان، کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف نیز افتتاح گردید و در روز‌های آینده چندین کارگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد.

سرگرد مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه این کارگاه با همت قرارگاه پدافند زیستی سپاه این شهرستان راه اندازی شده است گفت: این کارگاه با اخذ مجوز‌های لازم از شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان فعالیت می‌کند.

او با بیان اینکه، ماسک‌ها و دستکش‌ها با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان و به صورت کاملاً بهداشتی و استریل شده تولید و به صورت کاملا رایگان توزیع می‌شود، تصریح کرد: سپاه ناحیه دشت آزادگان قطعاً تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم و عوامل شبکه بهداشت خواهد بود.

کارگاه تولید ماسک و دستکش افتتاح شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.