رفع کمبود ماسک در مراکز درمانی شمال خوزستان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از توزیع یک محموله ماسک بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر‌های دزفول، شوش و گتوند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داود سلمان پور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: براساس دستورالعمل کشوری مقرر شده توزیع ماسک از تهران انجام شود تا استان‌هایی که بیش‌ترین مورد ابتلا به بیماری کرونا را داشته اند برای توزیع ماسک در اولویت قرار گیرند.

او به توزیع ماسک در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: دیگر استان‌ها نیز بر اساس اولویت در نوبت تامین ماسک قرار دارند و توزیع یک محموله ماسک بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر‌های دزفول، شوش و گتوند نیز انجام شد.

سلمان پور با بیان اینکه میزان تولید ماسک و ژل ضدعفونی محدود است، اظهار کرد: یک محموله ماسک برای کادر درمان و بیماران بیمارستان‌های دزفول، شوش و گتوند توزیع شده و یک محموله دیگر نیز بزودی توزیع خواهد شد.

به گفته معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، قرار است توزیع ماسک رایگان از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراکز بهداشت و خانه‌های بهداشت انجام شود که دزفول نیز در نوبت است و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز حدود ۲ هزار ماسک در مراکز پرتردد این شهرستان توزیع می‌شود، تصریح کرد: الکل ۷۰ درصد که ماده ضدعفونی کننده است از اوایل هفته آینده در داروخانه‌های دزفول موجود خواهد بود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

داود سلمان پور افزود: در تلاش هستیم با تمهیدات درنظر گرفته شده مشکل کمبود ماسک و الکل در سطح شهرستان دزفول و دیگر شهر‌های منطقه را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.