مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: مقدمات ورود و اعزام هواپیمای آب‌پاش به عراق فراهم شده تا بتوانیم عملیات اطفای حریق هورالعظیم را به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر با هواپیمای آب پاش که مقدمات ورود  و اعزام آن به عراق فراهم شده است بتوانیم عملیات اطفای حریق هورالعظیم را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: پیرو اطلاعیه قبلی که به اطلاع مردم رسانده شده است، عملیات اطفای حریق با 2 بالگرد آب‌پاش از 4 روز پیش در منطقه در حال انجام است.

حاجی زاده بیان داشت: علت وسعت بالای منطقه حریق و برخی مشکلات برای خروج تجهیزات از مرز و اعزام به بخش عراقی و همکاری نکردن طرف عراقی، در روزهای اخیر عملیات با کندی انجام می‌شود. همچنین وزش بادهای شدید مجددا موجب فعال شدن کانون‌های آتش‌سوزی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با توجه به درخواستی که حدود 10 روز پیش به مرکز پدافند هوایی وزارت دفاع برای اعزام هواپیمای بزرگ آب‌پاش داده شد، مقدمات ورود این هواپیما به خوزستان فراهم شده است و ادارات و بانک‌های حمیدیه، هویزه و سوسنگرد به دلیل دود ناشی از این آتش‌سوزی تعطیل اعلام شد و ادارات اهواز تعطیل نیستند اما توزیع ماسک در 3 منطقه چهارشیر، میدان ساعت و ابتدای خیابان نادری توسط هلال احمر و مدیریت بحران آغاز شده است.

انتهای پیام/م

آتش کماکان در هور جولان می دهد

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.