رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: مواد اولیه مصرفی مورد نیاز تولید دستکش پلاستیکی و ماسک بهداشتی در این شهرستان تامین شد.

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از روز‌های ابتدایی تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان، تدابیر و تمهیدات مختلفی اتخاذ گردید که این روند تا پایان رفع این مشکل و شکست ویروس ادامه خواهد داشت.

او افزود: از‌ مهمترین این تدابیر، در اختیار قرار دادن مواد اولیه مصرفی مورد نیاز تولید دستکش پلاستیکی و ماسک بهداشتی به قرارگاه پدافند زیستی بوده که دستوراتی نیز در این خصوص صادر شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان از اکیپ های مستقر در مبادی ورودی شهرستان بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های حاضر، توصیه هایی نیز جهت بهره وری بهتر ابراز داشت.

کروناویروس‌ها (نام علمی: Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

استفاده از ماسک در زمان شیوع ویروس کرونا می‌تواند خطر انتقال ویروس را کاهش دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.