رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس گفت: ۱۱۰ سبد کالای عیدانه در قالب اجرای طرح فرشتگان رحمت بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 لاژوردی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اقدامات انجام شده هلال احمر در امسال گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر انجام رسالت‌های ذاتی، تلاش می‌کند در قالب طرح‌های مختلف یاری رسان نیازمندان باشد.

او با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر در طول ایام سال در طرح‌های انسان دوستانه مشارکت می‌کنند، افزود: داوطلبان با عضویت در گروه‌های مختلف، خدمات متعددی به نیازمندان و اقشار کم برخوردار ارائه می‌دهند.

لاژوردی از اجرای طرح فرشتگان رحمت خبر داد و اظهار کرد: این طرح با شعار توان توانمندان و نیاز نیازمندان با هدف توسعه دامنه فعالیت داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان اجرا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس عنوان کرد: در قالب اجرای این طرح در آستانه نزدیک شدن به بهار طبیعت، با همکاری خیرین و داوطلبان ۱۱۰ سبد غذایی میان مستمندان و خانواده‌های بی سرپرست شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.

او  گفت: این بسته‌ها در قالب بن خرید مواد غذایی بوده که با ارزش ۹۹ میلیون ریال بین خانواده‌های محروم توزیع شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.