مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح «دست یار» در راستای جمع آوری اقلام بهداشتی ویژه نقاط حاشیه‌ای و آسیب خیز برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   با اشاره به اقدامات انجام شده توسط تیم‌های هلال احمر در راستای مقابله با کرونا گفت: کنترل ورودی‌های استان، ارائه آموزش‌های بهداشتی به شهروندان و توزیع اقلام بهداشتی در پایگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

او از اجرای طرح «دست یار» در سطح استان خبر داد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس اجرایی می‌شود.

شهریاری بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، کمک‌های مردمی برای تأمین وسایل حفاظت فردی اعم از ماسک، مایع ضدعفونی کننده و دستکش برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم جمع آوری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها اهدا کنند، گفت: همچنین شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

او با بیان اینکه کد دستوری #۱۱۲* هم برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است، گفت: شعب هلال احمر و خانه‌های هلال در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم است.

شهریاری بیان کرد: هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این پویش سراسری کمک می‌کند تا زنجیره‌های انتقال بیماری در بین مردمانی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیز، گسترده نشده و قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.