تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک‌ها به مشاغلی که با شیوع ویروس کرونا دچار ضرر شده اند ۳ ماه به تعویق افتاد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ زرنگ مدیر امور شعب بانک ملی استان و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها استان گفت: مراکز تولید و توزیع غذای آماده، مراکز گردشگری و بوم گردی، حمل و نقل عمومی و مسافربری درون و برون شهری، دفاتر خدمات مسافربری و گردشگری، تولید و توزیع پوشاک، تولید و توزیع کفش و کیف، مراکز تولید آجیل و خشکبار، مجتمع‌های ورزشی و تفریحی، مراکز آموزشی و فرهنگی و مراکز تولید و توزیع صنایع دستی شامل استهمال سه ماهه می‌شوند.

 او با بیان اینکه پیامک مطالبات معوق حذف شده است و این پیامک دیگر برای فردی ارسال نخواهد شد افزود: شبکه بانکی استان این آمادگی را دارد تا بخشی از سرمایه در گردش، واحد‌های تولیدی استان که به تایید دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تولید اقلام بهداشتی رسیده باشند را تامین کند.

زرنگ تأکید کرد: با توجه به گسترش ابزار‌های غیرحضوری الکترونیکی و افزایش سقف جابجایی‌ها توسط بانک مرکزی، نیازی به حضور مردم در بانک‌ها نیست.

مدیر امور شعب بانک ملی استان با تقاضا از عدم حضور مردم در بانک ها، گفت: در آستانه سال نو توزیع هیچ گونه اسکناس نو در شعب بانک‌ها نخواهیم داشت و درصورتی که پول نو وارد استان شود در خودپرداز‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.