فرمانده سپاه زرند گفت: بسیجیان شهرستان زرند تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهر را با ۲۰ دستگاه تراکتور سمپاشی وحضور بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان گندزدایی و ضدعفونی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ پاسدار اکبر کردی ، فرمانده سپاه زرند گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیجیان شهرستان زرند تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهر را با ۲۰ دستگاه تراکتور سمپاشی وحضور بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان گندزدایی و ضدعفونی کردند.

او در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهر زرند اظهار داشت: نیرو‌های سپاه و بسیج همچون بحران‌های دیگری امروز نیز در بحث بحران کرونا نیز با آمادگی کامل پا به عرصه مقابله و کنترل بیماری ویروسی کرونا گذاشته است ودر راستای مقابله با شیوع کرونا بسیجیان این ناحیه، تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهرستان را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

فرمانده این ناحیه همچین از ضد عفونی وگندزدایی تمامی اماکن ومعابر عمومی، از جمله کوچه‌ها، معابر، خیابان‌ها، وسایل نقلیه، مساجد، مدارس، مغازه‌ها و محلات با همکاری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان خبرداد وگفت به غیر از شهرزرند، گرو‌های جهادی این ناحیه در حوزه‌های مقاومت فعال وهمه روزه کار ضد عفونی وگندزدایی را با کمک مراکز بهداشتی ودرمانی انجام می‌دهند ودر مجموع بیش از ۴۰ گروه جهادی در شهرستان فعالیت می‌کنند که جا دارد از همه این جهادگران تشکر نمایم. وهمچین از طرف سپاه وبسیج از کادر درمانی وبهداشتی که در صف اول مبارزه با این ویروس به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند تشکر کنم.

فرمانده سپاه زرند گفت: علاوه بر انجام اقدامات آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری، تمامی رده‌های بسیج در شهرستان، سالن‌های ورزشی، بسیج جامعه پزشکی، به منظور ادامه خدمات و کمک برای مقابله با ویروس کرونا تا بازگشت شرایط به وضع عادی آمادگی دارند واز خداوند متعال می‌خواهیم که هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن گردد.

سرهنگ کردی در ادامه از دیگر اقدامات جهت مقابله با ویروس کرونا، ضد عفونی کردن معابرواماکن شهرستان عنوان نمود وافزود:اردوی جهادی حوزه‌های مقاومت این شهرستان در حوزه استحفاظی خود کار ضد عفونی وگند زدایی معابر، اماکن، عابربانک‌ها وتمام مراکز خدماتی در شهر زرند انجام می‌دهند ودر کنار این کار، گروهی از بسیجیان به همراه کادر مراکز بهداشتی در شهر وروستا‌ها در مبادی ورودی مستقر واقدام به تب سنجی وغربالگری می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار