حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، توکل به خدا در کنار خود مراقبتی می‌تواند به افراد کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان گفت: جلوگیری از شیوع گسترده و همه‌گیر شدن ویروس کرونا مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان در شرایط فعلی است.

او با بیان اینکه در این برهه از زمان انسان‌ها علاوه بر خود مراقبتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید به درگاه الهی نیز تمسک بجویند افزود: توکل به ائمه معصوم و اهل‌بیت (ع) همواره در سخت‌ترین شرایط مسلمانان را یاری کرده است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها بیشترین استفاده‌ها را بکنیم و تهدیدات را نیز به فرصت تبدیل کنیم تصریح کرد: در برهه کنونی باید از افسران سفیدپوش بخش سلامت قدردانی کرد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه و در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: خوشبختانه در استان سمنان از قبل آمادگی کامل در حوزه درمان برای مقابله با بیماری کرونا وجود داشت.

او با بیان اینکه تصمیمات خوبی در مجموعه این استان برای رفع کسری اقلام بهداشتی صورت گرفته است افزود: سپاه و بسیج تمامی تلاش خود را برای ریشه کنی ویروس کرونا به کار گرفته اند.

سردار دامغانی با بیان اینکه ضدعفونی معابر شهری به‌ویژه در مناطق پرتردد شهری در شرایط کنونی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است تصریح کرد: به همین دلیل با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سپاه، بسیج، شهرداری و مجموعه عوامل ذیربط در اقدامی جهادی شبانه عملیات ضدعفونی معابر تردد شهری را انجام دادند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه عملیات ضدعفونی شهر و روستا‌های استان به مدت ۱۰ شب انجام شده است و تا ریشه کنی این ویروس ادامه دارد گفت: رعایت توصیه‌های بهداشتی و پزشکی بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

او در ادامه از تشکیل ستاد مردمی برای مبارزه با ویروس کرونا در استان سمنان خبر داد و افزود: بسیج سازندگی استان نیز کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی را نیز فعال کرده است که در خصوص تولید ماسک و لباس‌های درمانی فعالیت می‌کنند.

سردار دامغانی گفت: درصورتی‌که مردم از خانه جز در مواقع ضروری بیرون نیایند می‌توانیم هر چه سریع‌تر شاهد نابودی این ویروس در سطح کشور و استان سمنان باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سپاه و بسیج را نهادی مردم‌نهاد عنوان کرد که همواره در شرایط سخت و بحرانی یار و مددکار مردم بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.