حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: عمل صالح در کنار ایمان باید محور زندگی همگان باشد تا شاهد برکات و آثار فراوان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسمی با عنوان مطلع عشق، مراسم نمادین عقد اسلامی ویژه پاسداران جوان و فرزندان پاسدار سپاه استان سمنان با بیان اینکه عمل صالح در کنار ایمان باید محور زندگی همگان باشد تا شاهد برکات و آثار فراوان باشیم گفت: گذشت یکی از صفات خوب برای ساخت زندگی بوده و نیاز است از گذشت ائمه در زندگی الگو برداری شود.

او با بیان اینکه تلاش و سازگاری دو خصوصیت مهم برای ساختن یک زندگی شیرین است افزود: نیاز است زوج‌های جوان سازگاری بیشتری در زندگی‌های امروزی انجام دهند تا زندگی آن‌ها زیباتر شود.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه هدف از ازدواج‌های آسان الگو برداری و ترویج سادگی در بین زوج‌ها است تصریح کرد: رعایت حجب و حیا، رسیدن به معنویت و تکامل در زندگی از موضوعاتی است که جوانان می‌توانند با تاسی از امیرالمومنین (ع) و حضرت‌زهرا (س) فرا بگیرند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رعایت حقوق زندگی بر زن و مرد واجب است گفت: در زندگی‌ها باید دین، عشق، محبت و غیره حاکم باشد.

او با بیان اینکه بسیاری از اختلافات در زندگی زوجین اخلاق بد در بین آن‌ها است افزود: بدترین مردم کسانی هستند که عرصه‌ها را در زندگی نسبت به همسر و فرزند خود تنگ می‌کنند و آن‌ها را دچار مشکلات می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه زوجین در زندگی به محبت یکدیگر نیاز دارند تصریح کرد: زن و مرد باید خود را برای هم آراسته کنند و مرد نیز باید در زندگی اقتصاد و حقوق خود را مدیریت کند تا دچار مشکلات نشود.

گفتنی است، مراسم نمادین عقد اسلامی ویژه پاسداران جوان و فرزندان پاسدار سپاه استان سمنان به همت فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و فرهنگی خانواده در ایام میلاد حضرت زهرا (س) و با اجرای برنامه‌های متنوع و ایراد خطبه عقد بصورت نمادین برگزار شد.

شایان ذکر است، در این مراسم ازدواج آسان ۵۰ زوج شرکت کرده اند و افراد حاضر در این جشن زوج‌های پایوران و پاسداران سپاه استان سمنان بودند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.