حجت‌الاسلام علی شکری گفت: ۳۸ گفتمان دینی و کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست بررسی بررسی برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته ازدواج در  ضمن اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، گفت: در طول این هفته ۲۳ گفتمان دینی با موضوع ازدواج در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که هرکدام دست‌کم ۵۰ نفر شرکت‌کننده را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۵۰ نفر مخاطب این گفتمان‌های خواهند بود،افزود: در شاهرود پنج گفتمان، گرمسار سه گفتمان، بیارجمند یک گفتمان، سمنان چهار گفتمان، مهدی‌شهر سه گفتمان، دامغان چهار گفتمان و میامی نیز سه گفتمان برگزار می‌شود.

برگزاری ۱۵ کارگاه آموزشی ویژه بانوان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در این گفتمان‌ها از اساتید برجسته و کارشناسان اهل‌فن با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار بهره‌گیری می‌شود، ابراز کرد: مسائل مرتبط با ازدواج آسان، همسریابی از دیدگاه دین اسلام، محبت و رسم زندگی مشترک، احترام وغیره در زمره موضوعاتی است که در این گفتمان‌ها مطرح می‌شود.

شکری درباره دیگر برنامه‌های این هفته نیز توضیح داد: ۱۵ کارگاه آموزشی هم با موضوع توانمندسازی مهارت‌های زندگی و ازدواج آسان به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در سطح شهرستان‌های تابعه این اداره کل برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه هفته ازدواج از ۱۲ تا ۱۸ مرداد و به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: دیگر برنامه تبلیغات اسلامی استان سمنان در تمام‌روز‌های هفته ازدواج استقرار مشاوره مذهبی و ازدواج در سطح ادارات هشت‌گانه تبلیغات اسلامی سطح استان است که هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای استفاده رایگان از این مشاوره‌ها به تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام / م

استقرار مشاوره مذهبی و ازدواج در سطح ادارات هشت‌گانه تبلیغات اسلامی سطح استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.