نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: نماینده اصلح برای مجلس فردی است که تکلیف‌گرا باشد و برای رسیدن به قدرت به کارزار انتخاباتی نیامده و به هر شیوه‌ای متوسل نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه سمنان گفت: اولین شرط مورد نظر رای دهنده در انتخابات مجلس‌شورای اسلامی خدامحوری باشد.

او افزود: مجلس عصاره ملت است و مردم باید هوشیار باشند با انتخاب نماینده اصلح به تقویت جایگاه ولایت فقیه کمک کنند.

حسینی دیباجی بیان کرد: مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال حق گرایی به جای شرط گرایی باشند و به دور از قومیت‌گرایی و بر اساس شناخت نماینده اصلح را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: رای دادن براساس قومیت‌گرایی و دوستی، ناپسند و تفکراتی عوامانه است.

او با تاکید بر تحقیق در انتخاب نماینده اصلح، خاطرنشان کرد: مردم برای انتخاب نماینده اصلح باید بدانند کدام داوطلب حق و گره گشای مشکلات مردم است.

حسینی دیباجی تصریح کرد: داوطلبی که برای کسب آرای مردم با هر شیوه و روش نامشروعی دست به تبلیغات می‌زند بدون شک دغدغه مردم و حل مشکلات جامعه را ندارد.

او اظهار داشت: سفره‌داری و خرید رای از جمله اقدام‌های نامشروعی است که برخی داوطلبان برای رسیدن به کرسی بهارستان دست به این کار‌های ناپسند می‌زنند.

حسینی دیباجی اضافه کرد: مفام معظم رهبری ملاک‌هایی را برای انتخاب نماینده اصلح مطرح کردند و لازم است رای دهندگان این مقوله مهم را در زمان رای دادن مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.