حجت‌الاسلام حسینی دیباجی بابیان اینکه جلوگیری از شیوع کرونا مهم‌ترین دغدغه در شرایط فعلی است گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی باید در دستور کار عموم مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با کارکنان بهداشتی و درمانی سپاه استان سمنان بابیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی باید در دستور کار عموم مردم قرار گیرد، گفت: توکل به ائمه معصوم و اهل‌بیت (ع) همواره در سخت‌ترین شرایط مسلمانان را یاری کرده است.

او با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در جهاد درمانی به مردم خدمت می‌کنند، افزود: جلوگیری از شیوع گسترده و همه‌گیر شدن ویروس کرونا مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان در شرایط فعلی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با قدردانی از زحمات کارکنان بخش خدمات درمانی و بهداشتی بیان کرد: در برهه کنونی جهاد پزشکی و درمانی پیش رو است و باید از افسران سفیدپوش بخش سلامت قدردانی کرد.

حسینی دیباجی با اشاره به لغو شدن مراسم اعتکاف بیان کرد: روزه گرفتن و خواندن ادعیه و اعمال ام داوود در منزل می‌تواند در ترویج آرامش و دفع بلا از خانواده تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.