مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

حضور مردم در انتخابات مایه عزت و اقتدار کشور است

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مایه عزت و اقتدار کشور است گفت: حضور مردم در انتخابات نا امیدی دشمنان را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در یادواره ۷ شهید دانش آموز بیارجمند با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مایه عزت و اقتدار کشور است گفت: حضور مردم در انتخابات نا امیدی دشمنان را در پی دارد.

او با بیان اینکه هر رای مردم در انتخابات ایجاد قدرت برای مقام معظم رهبری است افزود: انتخاب نماینده‌ای که پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشد و مجلسی انقلابی را تشکیل دهند در دستور کار آحاد مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب الهی است تصریح کرد: قطار انقلاب همواره در حال حرکت است و هرکسی در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد رسوا خواهد شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را برپا کردند و این‌ها از الطاف خدای تعالی است گفت: نسل جوان و نوجوان بعد از انقلاب خبر ندارند که در زمان طاغوت چه اتفاقاتی در این کشور افتاده است و این وظیفه ریش‌سفیدان و نسل انقلاب است که به آن‌ها بگویند چه ظلم و فسادی قبل از انقلاب انجام می‌شد که مایه فقر و تباهی مردم بود.

او با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال جنگ روانی هستند افزود: دشمنان در حال حاضر در فضای مجازی در حال دروغ و شایعه پراکنی هستند که مردم باید با آگاهی به دروغ‌های دشمنان توجه نکنند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به و بی‌کفایتی سران مملکت در دوران طاغوت افزود: در آن دوران برای ایران عزت، شرف و آبرویی نگذاشته بودند و خداوند متعال به برکت امام خمینی (ره) و خون شهدا به این مملکت عزت و سربلندی داد.

او تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری با اقتدار می‌فرمایند مذاکره نخواهیم کرد و جنگی نخواهد شد باید پیش رفت چراکه دشمن امروز از اقتدار موشکی ما می‌ترسد و در پایگاه‌های خود در منطقه امنیت و آرامش ندارند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه دشمنان در چهار دهه گذشته همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی علیه انقلاب اسلامی هستند افزود: این انقلاب نیازمند مسئولانی دلسوز، انقلابی و ولایت مدار است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.