حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما شد گفت: خون سردار سلیمانی زمینه فروپاشی اسرائیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع کارمندان اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما شد گفت: خون سردار سلیمانی زمینه فروپاشی اسرائیل و آزادی حرمین شریفین یعنی مکه و مدینه از دست سعودی‌ها خواهد شد.

او با بیان اینکه مقام شهید والاست و به هر کسی تعلق نمی‌گیرد گفت: خداوند اولین کسی بود که نام شهید را برای خود و سپس برای پیامبران انتخاب کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه سردار سلیمانی ۴۰ سال برای شهادت تلاش کرد و آخر به آرزوی خود رسید افزود: دشمنان ما هنوز نفهمیدند که شهادت راه خلاص شدن از سردار سلیمانی نبود چراکه با شهادت این شهید بزرگوار سردار سلیمانی‌های زیادی در کشور روییدند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می‌خورند تصریح کرد: شهید وقتی خونش در راه خدا ریخته می‌شود خداوند روزی وسیع تری به او می‌دهد که نمونه‌ای از این روزی می‌توان به شریک شدن در حج حاجیان و جهاد جهادگران را مثال زد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما نیاز به یک ذبح عظیمی برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) داشت گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی ذبح عظیم انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه راه آزادی حرمین شریفین جز با نابودی اسرائیل محقق نمی‌شود تصریح کرد: زدن پایگاه نظامی آمریکا در خاک عراق سیلی کوچکی بود برای آرامش مردم و انتقام اصلی خروج آمریکا از کشور‌های جبهه مقاومت است.

او با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) با بیان اینکه خداوند ملت ایران را برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) مبعوث کرده تصریح کرد: قطار انقلاب به سرعت در حال پیش روی است و ما باید مراقب باشیم تا از این قطار پیاده نشویم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بندگی خداوند، رضایت از تقدیر و فرصت سازی سه ویژگی مهم شهدا بود افزود: وظیفه ما در حال حاضر استقامت است و تنها راه سعادت و عاقبت به خیری نیز اطاعت از مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در پایان با بیان اینکه بهترین عبادت خدمت به مردم است و شهدا نیز فرصت خدمت به مردم را برای ما مهیا کرده اند خطاب به کارکنان اداره بهزیستی گفت: شما در این سازمان به کسانی خدمت می‌کنید که ویژگی خاصی دارند و دعایشان نیز در زندگی شما تاثیر گذار است و خداوند در قبال این خدمات؛ در زندگی به شما کمک‌های ویژه‌ای می‌کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.