مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان ذاتی بر دشمنان پیروز شد

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان ذاتی، حضور پر شور مردم در صحنه و رهبری حکیم توانست بر دشمنان پیروز شود.

انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان ذاتی بر دشمنان پیروز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم برنامه ١٠ شب، ١٠ مسجد به مناسبت دهه فجر در مسجد اهل بیت (ع) سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان ذاتی، حضور پر شور مردم در صحنه و رهبری حکیم توانست بر دشمنان پیروز شود گفت: انقلاب ما به عنوان انقلاب زنده و پویا همیشه اثرگذار و پیشرو است.

او با بیان اینکه هرکس جلوی پیشرفت قطار انقلاب ایستاد نابود شد افزود: حفظ جمهوری اسلامی اولویت مردم و انقلاب است و انقلاب اسلامی ما به انقلاب امام زمان (عج) متصل می‌شود.

حجت الاسلام حسینی دیباجی به برنامه ریزی‌های مختلف اسرائیل و ایادی استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد فتنه و آشوب پس از گرانی بنزین و به شهادت رساندن سردار سلیمانی از برنامه‌های استکبار جهانی بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان اینکه دشمنی با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است افزود: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب از قبل انقلاب خبری ندارند و بزرگان و پیشکسوتان انقلاب باید ترسیمی از تاریخ به این نسل بدهند.

او با بیان اینکه حمله نظامی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق هیبت دشمن را در هم شکست و اقتدار کشور را نشان داد افزود: حمله به عین الاسد ضربه سیلی محکمی بود که نیرو‌های انقلابی به آمریکا و استکبار جهانی زدند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هر رای مردم می‌تواند قدرتی برای ولایت باشد، در نتیجه باید در این انتخاب نهایت دقت را داشت و مردم باید فردی انقلابی و خادم ملت راهی مجلس کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.