حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه اقتدار کشور مرهون خون شهداست، ولایتمداری را رمز ماندگاری، حفظ و صیانت کشور از سر دشمنان و مستکبران عالم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) افتر با بیان اینکه عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست گفت: هدف از گرامیداشت دهه فجر یادآوری ظلم طاغوتیان و از طرفی تبیین دستاورد‌های انقلاب پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

او افزود: دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دوران حاکمیت ظالمان و ستمگران و طاغوتیان بر مردم بود و رژیمی وابسته به غرب که کشور را به‌طور کامل سرسپرده بیگانگان کرده بودند.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: دشمنی دشمنان با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز پایان نمی‌پذیرد؛ چراکه مشکل آن‌ها با اسلام است و به همین دلیل لحظه‌ای از فکر توطئه‌چینی و دسیسه‌چینی علیه کشور دست برنمی‌دارند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مجاهدت جهادگران جبهه مقاومت همچون سردار سپهبد قاسم سلیمانی در راه دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و کیان اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: خون حاج قاسم سلیمانی حیاتی دوباره به انقلاب بخشید.

او تصریح کرد: ایران با برخورداری از نفت و گاز و ذخایر معدنی و غیره کشور قدرتمند و بسیار غنی و ثروتمندی است؛ اما مشکل در مدیریت، چالش جدی کشور است که باید برای حل این مشکل و تربیت مدیران توانمند در بخش‌های مختلف تلاش شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.