الماسی گفت: تاکنون هیچ نامه‌ای مبنی بر لغو رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به فدراسیون ایران ارسال نشده است.

ارشیا الماسی ملی پوش تیم ملی واترپلو در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از هفته گذشته تمرینات تیم ملی واترپلو به جهت آمادگی برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو دوباره آغاز شد. تاکنون هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون جهانی مبنی بر لغو انتخابی المپیک و صعود مستقیم قزاقستان به المپیک به فدراسیون ایران ارسال نشده است.

الماسی افزود: شیوع ویروس کرونا  مسابقات را به حالت تعویق درآورده است. هدف تک تک بازیکنان واترپلو کسب سهمیه المپیک است و مطمئن باشید برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.  

او درباره انگیزه تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: آرزوی هر ورزشکار حرفه‌ای حضور در المپیک است و  حضور در این رویداد بزرگ بهترین اتفاق ورزشی هر ورزشکاری محسوب می‌شود. شیوع ویروس کرونا باعث پایین آمدن انگیزه بازیکنان شده است، اما به این معنا نیست که بازیکنان دست از تلاش برای رسیدن به المپیک بردارند.

الماسی در ادامه گفت: طبق  جلسه‌ای که چند روز گذشته با  مسئولان فدراسیون داشتیم به ما اعلام شد که باید استخر، رختکن و خوابگاه ضد عفونی شود. اردوی تیم ملی به حالت غیر متمرکز درآمده است و قرار است بازیکنان خودشان تمرین کنند. 

بازیکن تیم ملی واترپلو در پایان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا یا رقابت‌های انتخابی المپیک لغو نشده است و فقط به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.


بیشتر بخوانید: ناعادلانه حضور در المپیک را از دست دادیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی سعادت
۱۳:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنده علی سعادت قهرمان شنا درکشورابوظبی مسابقات آسیا دو مدال طلا کسب کردم کرال پشت وکرال سینه هردو رامدال طلا کسب کردم
آخرین اخبار