رئیس کمیته فنی واترپلو:

فینا باید نتیجه قطعی انتخابی المپیک واترپلو در آسیا را مشخص کند

علی محب گفت: فینا باید طی این هفته نتیجه قطعی برگزاری مسابقه واترپلو برای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در آسیا را به ما ابلاغ کند.

فینا باید نتیجه قطعی انتخابی المپیک واترپلو در آسیا را مشخص کندعلی محب رئیس کمیته فنی واترپلو در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو رقابت‌های قهرمانی آسیا و صعود قزاقستان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد:  وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون شنا طی یک نامه، اعتراض خود را به فینا  ابلاغ کردیم، اما متاسفانه هنوز پاسخ کتبی برای فدراسیون شنا ایران ارسال نشده است. قطعا  فینا باید طی چند روز آینده نتیجه نهایی را اعلام کند.

او در ادامه گفت: برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا یک شانس برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای ایران محسوب می‌شد، اما با لغو این مسابقه این شانس از تیم ملی کشور ما صلب شده است. ما منتظر جواب هستیم و متاسفانه ویروس کرونا در آسیا و حتی در جهان  یک معضل شده است.   

محب در پایان اظهار کرد: اگر قرار باشد جایگزینی برای برگزاری مسابقه در نظر گرفته شود باید در هفته جاری به ما اعلام شود، چرا که گرفتن روادید برای اعزام تیم ملی زمان بر است. همچنین تکلیف تیم اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید تا قبل از فروردین ماه مشخص شود. تمرینات تیم ملی واترپلو از دیروز در استخر ۹ دی شیرودی آغاز شده است و منتظر رای نهایی فینا هستیم.  


بیشتر بخوانید: رضوانی: ۱۵ سال سرمای استخر آزادی را تحمل کردم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار