لژیونر تیم ملی واترپلو:

کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را نمی‌توان پیش بینی کرد

قاسمی گفت: کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نمی‌توان پیش بینی کرد، چرا که مسیر سختی پیش رو است.

شایان قاسمی لژیونر واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: کسب سهمیه المپیک را نمی‌توان پیش بینی کرد چرا ق که قدرت‌های آسیا برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ می‌جنگند. ژاپن سهمیه المپیک را به خاطر میزبانی کسب کرده است و رقابت بین ایران چین و قزاقستان است.

او افزود: شانس بزرگی برای ایران وجود دارد، اما باید با بیشترین تلاش بهترین نتیجه را رقم بزنیم. اردو‌های تیم ملی شروع شده است و ملی پوشان برای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تمرین می‌کنند.

قاسمی عنوان کرد: در طول مدتی که در فرانسه حضور داشتم با چیریچ سرمربی تیم ملی در ارتباط بودم. قرار بود زودتر به تهران بیایم، اما به خاطر ناهماهنگی که از سوی فدراسیون برای تهیه بلیت من ایجاد شد با تاخیر به ایران رسیدم. سطح ورزش اروپا با آسیا متفاوت است و در مورد خودم خیلی اظهار نظر نمی‌کنم. بهتر است کارشناسان پس از حضور در مسابقات درباره کیفیت حضورم در فرانسه اظهار نظر کنند.

او در پایان اظهار کرد: اروپا تلاش می‌کند بهترین بازیکنان را از سراسر دنیا در ورزش جذب کند. روند عملکرد من در تیم فرانسوی واترپلو  رو به پیشرفت بوده است و در هر بازی نسبت به قبل پیشرفت بیشتری نسبت به قبل داشتم. مدام از سوی آنالیزور تیم آنالیز می‌شوم و تمرینات و بازی‌های سختی را پشت سر می‌گذارم. بازی کنار تیم‌های اروپایی سطح کیفی من را افزایش داده است.


بیشتر بخوانید: ملی پوش واترپلو ایران لژیونر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار